Dropbox Business är en central arbetsyta som hjälper team att hålla ordning och se till att arbetet flyter på:
- Hela teamets innehåll samlas på en plats. Alla kan enkelt hitta och komma åt det de behöver när och var som helst.
- Det bästa sättet att arbeta tillsammans. Dela tidiga idéer enkelt och samarbeta på alla filer på en plattform som är allmänt accepterad.
- Säkerhet och kontroller för små och stora team. Skydda företagets data med omfattande säkerhets- och administrationsfunktioner som skalas upp när teamet växer.
Dropbox Business är en flexibel arbetsyta som är utformad för att minska oproduktivt arbete – så att du kan fokusera på det viktiga. Detta möjliggörs av funktioner som smart synkning och Paper:
- Med smart synkning kan du se alla dina filer och teammappar direkt från skrivbordet utan att de tar upp all plats på hårddisken.
- Dropbox Paper är en arbetsyta för samarbete som hjälper team att skapa och dela tidiga idéer. Med funktioner för realtidsredigering och smidiga uppgiftshanteringsverktyg gör Paper det enklare att arbeta med brainstorming, hålla möten och granska arbetet.
Den verkliga kraften i Dropbox ligger i den smidiga anslutningen till de verktyg du redan använder för att få arbetet gjort. Med Dropbox klassledande integreringsfunktioner kan du enkelt utnyttja vår robusta uppsättning integreringar och API:er för att effektivisera arbetsflöden, oavsett om det är i Powerpoint, Slack, DocuSign, InVision, Sketch eller Adobe.
Kontakta oss
Kontakta MacSupport så berättar vi hur Dropbox Business kan bidra till ett snabbare och bättre samarbete inom ert företag.